Kuşkonmazlı Tart

Kuşkonmazlı Tart


      



Merhabalar,
Bugün sizlerle kuşkonmaz tarifi paylaşacağım 
şuan tam da mevsimi, çokta faydalı bir sebze,
bol bol tüketmenizi tavsiye ederim. 
Tarifime gelince "Kuşkonmazlı Tart" ben ilk 
önce tart için kullanacağım milföy hamurumu 
hazırladım, sizler hazır milföy hamuru da
kullanabilirsiniz yada benim gibi hamurunu da 
kendiniz hazırlayabilirsiniz(çok yakında nasıl
saatlerce uğraşmadan milföy hamuru yapılır paylaşacağım)

Malzemeler

  • 1 demet yeşil kuşkonmaz
  • yeterince milföy hamuru
  • tuz, karabiber
  • 1 paket krema
  • 3 yumurta
  • 100 gr kaşar peyniri(rendelenmiş)



Yapılışı
ilk etapta kuşkonmazları temizliyoruz,
benim gibi küçük parçalara bölüp
yapabileceğiniz gibi bütün olarak ta 
kullanabilirsiniz. Kuşkonmazları kaynar suda 
en fazla 5 dakika haşlıyoruz ve hemen soğuk
suya alıyoruz(amacımız hem renklerini korumak 
hemde pişmeyi durdurmak)
Ince ince dilip tart hamurun üzerine sıralıyoruz.
Ayrı bir kapta ilk önce üç yumurtayı çırpıp
sonra diğer malzemeleri(tuz, karabiber, krema
ve peynir) ekliyoruz. Bu karışımı tartın üzerine
kaşık yardımı ile paylaştırıp 200°C derecede ki
önceden ısıtılmış fırında nar gibi kızarıncaya
dek pişiriyoruz.
Sıcak bir şekilde salata ile beraber servis ediyoruz.

AFIYET OLSUN!😍🌷

Bana destek olmak isterseniz 
"Abone olmayı" ve "Beğen" butonunu unutmayın.

Teşekkür ederim. 



Yorumlar